هیجان واقعی نبرد با معرفی بهترین بازی های جنگی

معرفی بهترین بازی ها برای موبایل ، Pc ، پلی و...

هیجان واقعی نبرد با معرفی بهترین بازی های جنگی

۹۱ بازديد

معرفی بهترین بازی های جنگی 2019 | هیجان واقعی نبرد

این روزها بازی های جنگی نسبت به قبل بسیار پرطرفدارتر شده‌اند.انجام بازی های تیراندازی و اکشن نسبت به سایر بازی ها به مراتب جذاب تر و هیجان انگیز است و می تواند شما را ساعت ها سرگرم و درگیر خود کند.


در این مطلب بهترین بازی های جنگی 2019 را برای کامپیوتر، PS4 ،Xbox، اندروید و iOS مورد بررسی قرار می‌دهم. با من همراه باشید.

ژانر جنگی در بازی های رایانه‌ای از جمله ژانرهایی است که همواره طرفداران خود را داشته است. موارد مختلفی یک بازی جنگی عالی را از یک بازی جنگی خوب یا متوسط جدا می‌کنند؛ از جمله گیم‌پلی که نقشی کلیدی بازی کرده و هسته مرکزی این‌گونه بازی‌ها محسوب می‌شود. با این وجود روان بودن و خلاقانه بودن گیم‌پلی یک بازی جنگی کافی نیست و عوامل مهم دیگری همانند جلوه‌های بصری و صوتی و همچنین روایت و داستان نیز در موفقیت یک بازی جنگی نقش مهمی دارند. بخش چندنفره را نیز از یاد نبریم که بسیاری از بازی های جنگی تمام مخاطبانشان را مدیون طراحی خوب آن هستند. با من همراه باشید تا بهترین بازی های جنگی 2019 را برای کامپیوتر، PS4 ،Xbox، اندروید و iOS با همدیگر بررسی کنیم.

۱. Street Fighter V

پادشاه واقعی مبارزان ، واقعاً ، Street Fighter پادشاه واقعی تمام بازی های جنگنده در این لیست است. این پدر همه بازی های جنگی و پیشگام در جامعه بازی های جنگی محسوب می شود. Street Fighter V آخرین تکرار در سریال Street Fighter است و با تمام ویژگی ها و گرافیک های جدید محبوب ترین بازی جنگی را به ارمغان می آورد. Street Fighter V فقط در پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی قابل دسترسی است ، بنابراین طرفداران Xbox و Nintendo از شانس بازی این گیم برخوردار نیستند.

 

همچنین ، بازی با تعداد زیادی از بازیکنان فعال و اجتماع گسترده آنلاین تبدیل به یکی از بهترین بازی های مبارزه ای موجود شد.

 


 

۲. Killer Instinct

 Killer Instinct بازی جنگی است که برای Xbox One راه اندازی شده و اکنون برای رایانه های شخصی ویندوز ۱۰ نیز موجود است. Killer Instinct یکی از بهترین بازی های مبارزه ای است که در حال حاضر موجود است و حتی ممکن است برخی از افراد آن را بالاتر از Street Fighter V قرار دهند زیرا یک بازی چند نفره lagless (که در بازی های جنگی ضروری است) ، گیم پلی عالی ، گیم پلی متنوعی با آرکیپ های مختلف و… ارائه می دهد.

 

این بازی در اصل رایگان است و می توانید شخصیت های مختلفی را با پول واقعی خریداری کنید. همچنین می توانید برای باز کردن قفل های متعدد یا همه کاراکترها ، مراحل مختلفی را طی کنید و یا بسته های نرم افزاری کامل را خریداری کنید. Killer Instinct مطمئناً یک بازی است که اگر قصد دارید به بازی های جنگی بپردازید ،  یکی از بهترین آموزش ها در بازی های مبارزه را ارائه می دهد.

 

۳. Tekken 7

Tekken 7: انتقام سرنوشت در قالب ماشین های بازی در سراسر ژاپن بوده است. بازی در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۱۷ برای کنسول ها (پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان) و رایانه های شخصی منتشر شده است.  بازی در حدود ۳۰ شخصیت جذاب و جنگجو دارد. یک حالت داستانی کاملاً جدید که داستان هر شخصیت را نشان می دهد و چگونگی رقابت در جهان Tekken . جدا از آن ، Tekken 7 شخصیت مهمان جدیدی نیز به نام Akuma از سریال Street Fighter را معرفی می کند.

 

گیم پلی شبیه به تکرارهای قبلی است.  Tekken تنها جنگنده سه بعدی مربوطه بوده است که در سراسر جهان از مهمترین مواردی برخوردار است. این قطعاً یک عنوان ارزشمند برای بازی است.

 

۴. The King of Fighters XIV

franchise بسیار معروف King of Fighters SNK با انتشار فیلم The King of Fighters XIV در PS4 بازگشت بزرگی به همراه دارد. این بازی تمام سبک های شیک و پر زرق و برق قهرمانان KoF را با سبک گرافیکی سه بعدی به عقب باز می گرداند. گرافیک ممکن است با سایر بازی های جنگی سه بعدی مطابقت نداشته باشد ، اما گیم پلی و مکانیک مطمئناً مطابق استاندارد و گاهی حتی بهتر از سایر بازی های این سبکی هستند.

 

این بازی در حدود ۵۰ شخصیت مختلف ارائه می دهد که هرکدام یک حرکت و سبک منحصر به فرد را به همراه ۱۸ مرحله مختلف ارائه می دهند. این بازی همچنین حالت های مختلف تک و چند نفره ای را ارائه می دهد تا آن را جالب تر کرده و ارزش پخش بیشتری را نیز به آن اضافه کنید. حالت چند نفره بازی عالی است و netcode باعث می شود تمام مسابقات آنلاین کاملاً روان و بدون وقفه باشد.

 


 

۵. Skullgirls

 

Skullgirls یک بازی جنگی سریع ۲D است که به شما امکان می دهد رقبای خود را در دنیایی تاریک به چالش بکشانید. این بازی از بازیهای دوران جنگ دهه گذشته شبیه به بازیهای مبارزه قدیمی مدرسه است ، با این حال ، گرافیک ها واضح تر و صیقلی تر هستند. مکانیک صدا و گیم پلی نیز بی نظیر است و آن را به یکی از بهترین بازی های جنگی تبدیل کرده است.

 

اگر به دنبال ورود به بازی های جنگی هستید ، قطعاً Skullgirls بهترین انتخاب است زیرا بازی آسان است و یک آموزش عالی ارائه می دهد و در سیستم عامل های مختلفی نیز موجود است. همچنین ، این یک بازی بسیار مقرون به صرفه است و حتی در سخت افزارهای قدیمی نیز اجرا می شود.

 


 

۶. Ultimate Marvel vs Capcom 3

با انتشار یک بازی جدید Marvel vs Capcom: Infinite درست در گوشه و کنار ، Ultimate Marvel vs Capcom 3 کاملاً جذابیت خود را از دست داده است. با این حال ، هنوز هم یکی از بهترین بازی های جنگی به حساب می آید و با صحنه رقابتی بسیار گسترده ای بازی می شود. اگر واقعاً می خواهید ببینید که ابرقهرمانان مارول با Street Fighters و دیگر قهرمانان Capcom چه کسانی هستند ، این بازی مناسب برای شما است. UMvC 3 با داشتن مکانیک گیم پلی ساده ، گرافیک بسیار جذاب و سبک حرکت سریع ، یک بازی جنگی است که همه باید حداقل یکبار آن را امتحان کنند.

 


 

۷. Mortal Kombat XL

 

بازی جنگی دیگری که چیزی کاملاً جدید و بی نظیر برای این سبک ژانر به ارمغان آورد. Mortal Kombat یک سبک کاملاً وحشیانه جنگ در ژانر بازی جنگ معرفی کرده است. این بازی به معنای واقعی کلمه رقیبان شما را نابود می کند و آنها را به هم می ریزد. Mortal Kombat XL جدیدترین نسخه این بازی است و گرافیک سه بعدی عالی و متناسب با سبک جنگی ۲D را ارائه می دهد. این بازی فهرست های مختلفی از شخصیت ها را به همراه برخی شخصیت های مهمان ارائه می دهد. اگر ترجیح می دهید مخالفان خود را در جنگ از بین ببرید ، قطعاً Mortal Kombat XL را امتحان کنید.

 

۸. Ultra Street Fighter IV

 

Ultra Street Fighter 4 از لحاظ گیم پلی و رقابت پذیری جذاب است و از سری بازی های مبارزات خیابانی است. گیم پلی تنگ و گرافیکی مناسب را ارائه می دهد. فهرست آن متنوع و دو برابر است ، در واقع حتی سه برابر Street Fighter V نیز شخصیت وجود دارند که می توانید آن ها را در حالت تک نفره و دو نفره انتخاب کنید و با دوستان خود بازی کنید.

 

۹. BlazBlue: Trigger Calamity

چه چیزی BlazBlue: Calamity Trigger را با سایر بازی های جنگی ۲D متفاوت می کند؟ خوب ، این یک بازی جنگ سریع است که شخصیت های دستی با وضوح بالا دارند و شخصیت های مختلفی را طراحی می کنند و یک سبک مبارزاتی منحصر به فرد را برای هر شخصیت ارائه می دهد. شما می توانید شخصیتی را بر اساس سبک مبارزات خود انتخاب کنید ، سریع ، سخت گیر ، گریزان و غیره باشد ، هر کدام را که ترجیح دهید. موسیقی متن فیلم در بازی شگفت انگیز است و به طور قطع ، به کل گیم پلی بازی جذابیت می دهد. حالت های مختلف بازی شما را برای مدت زمان طولانی قفل به خود نگه می دارد و یک حالت چند نفره چالش برانگیز قدرت شما را در برابر مبارزان از سراسر جهان آزمایش می کند.

 

 

۱۰. Guilty Gear Xrd – Revelator

اگر BlazBlue واقعاً توجه شما را جلب کرد ، Guilty Gear Xrd – Revelator – قصد دارد شما را شیفته خود نماید. این بازی توسط همان تیمی ساخته شده است که BlazBlue را توسعه داده‌اند ، بنابراین هر دو بازی با هم شباهت دارند. بازی Guilty Gear از گرافیک های انیمیشن سلولی سه بعدی بهره می برد که خیره کننده به نظر می رسند و ظاهری انیمه به آن می بخشند. مکانیک های جنگی شگفت انگیز هستند و یک بازی اکشن سریع با حدود ۲۳ شخصیت قدرتمند است که هر یک دارای قدرت های منحصر به فرد و حرکتی است. یادگیری بازی آسانتر و در عین حال دشوار برای انجام است که باعث می شود این بازی بسیار چالش برانگیز باشد. قطعاً ، برای همه طرفداران بازی جنگی جذاب است.

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.