10 تا از بهترین بازی های تفنگی برای اندروید و آیفون

معرفی بهترین بازی ها برای موبایل ، Pc ، پلی و...

10 تا از بهترین بازی های تفنگی برای اندروید و آیفون

۱۱۹ بازديد
اکشن یکی از پرطرفدارترین سبک‌های بازی در بین تمامی پلتفرم‌ها است. هنگامی که پای یک بازی اکشن می‌نشینید، ضربان قلب شما تندتر می‌شود، خون سریع‌تر پمپاژ می‌شود و انگشتان‌تان به حرکت درمی‌آیند. انجام بازی های اکشن یکی از بهترین راه‌ها برای آزمودن سرعت واکنش و هوشیاری شما است. ژانر اکشن در دنیای بازی، تنوع زیادی دارد که شامل بازی‌های شوتر، مبارزه‌ای، ماجراجویی، پلتفرمر و … می‌شوند؛ به همین خاطر انتخاب بهترین بازی های اکشن آیفون و اندروید از بین این حیطه گسترده کار به هیچ‌وجه ساده‌ای نیست. در این مطلب می‌خواهیم شما را با بهترین بازی های اکشن اندروید و آیفون که جذابیت زیادی دارند، آشنا کرده

در هیچ نوع بازی دیگری بجز بازی های تفنگی نمی توانید مقدار زیادی اکشن را تجربه کنید. چه بازی های تفنگی سوم شخص و چه اول شخص، شما در معرض هزاران گلوله، انفجار و مبارزه هستید. در این مطلب قصد داریم 10 تا از بهترین بازی های تفنگی برای اندروید و آیفون را به شما معرفی کنیم پس با ترنجی همراه باشید. 

توجه: می توانید بازی های معرفی شده را از طریق لینک های قرارداده شده یا سایت های ایرانی دانلود کنید.

 

 

 

PUBG

آنلاین

تقریبا کل گیمر های جهان این بازی را می شناسند. باورنکردنی است که PUBG Mobile در Android اجرا می شود.بازی بر اساس حالت عظیم PvP Battle Royale است که 100 بازیکن را در یک جزیره عظیم مملو از سلاح، مهمات، تجهیزات تاکتیکی و وسایل نقلیه در برابر یکدیگر قرار می دهد. شما به عنوان بازیکن انفرادی یا به عنوان بخشی از تیم وارد زمین می شوید و باید از بهترین مهارت های خود برای کشتن حریفان تا آخرین فرد زنده استفاده کنید.

Tencent Games با اضافه کردن نقشه های جدید یا حالت های مختلف، بازی را تازه نگه میدارد و برخلاف سایر بازی های رایگان، هر دو ماه یکبار محتوای جدیدی را به بازی اضافه می کند.

PUBG Mobile قادر است تجربه ای عمیق و کاملاً متنوع از بازی را با گرافیک عالی، کنترل و عملکرد های آزادانه را در دستگاه های اندرویدی ارائه دهد.

 

Call of Duty: Mobile

آنلاین

Call of Duty یکی از قدیمی ترین سری های بازی در تمام دوران است. بنابراین در زمان انتشار نسخه موبایل بازی توسط Activision فقط در طی چند روز میلیون ها دانلود را از آن خود کرد.

این بازی علاوه بر انواع حالت های چند نفره مثل Death match، داراری یک حالت Battle Royale 100 نفره است که می توانید آن را در حالت اول یا سوم شخص در مدل های انفرادی، دو نفره یا 4 نفره بازی کنید. حالت Battle Royale همچنین یک سیستم کلاس را معرفی می کند که به بازیکن شما توانایی ویژه ای می دهد تا در میدان جنگ به تیم شما کمک کند.

 

Fortnite

آنلاین

مدت زیادی نیست که یکی از محبوب ترین بازی های جهان برای اندروید و آیفون عرضه شد و پس از مدت کوتاهی حضور در فروشگاه Play و App store بنا به دلایل تجاری حذف شده است. خوشبختانه، اگر دستگاه اندروید دارید می خواهید آن را بازی کنید، می توانید خارج از ویترین فروشگاه Google آن را دانلود کنید. برای این کار می توانید لانچر Epic games را از سایت رسمی آن دانلود کنید.

گرافیک کارتون مانند بازی جالب توجه است. این بازی نیز مانند اکثر بازی های رایگان آنلاین دارای حالت بتل رویال است و 100 بازیکن در یک نقشه بزرگ با یکدیگر به مبارزه میپردازند.

 

Garena Free Fire

آنلاین

Garena Free Fire یک بازی محبوب سوم شخص است. Free Fire به سبک بتل رویال است و در آن شما با 49 نفر دیگر در جزیره ای رها می شوید. همه عناصر بتل رویال که مردم دوست دارند وجود دارد. شما اسلحه پیدا می کنید، از طریق منطقه امن راه خود را طی می کنید، دشمنان خود را غارت می کنید و سعی می کنید آخرین نفری باشید که زنده است.

این بازی برای کسانی که دستگاه ضعیفی دارند، جایگزین مناسبی برای پابجی یا کال اف دیوتی موبایل است.

 

N.O.V.A 3

آفلاین،آنلاین

Nova یکی از برترین سری بازی های شرکت گیملافت است که بازی های معروف دیگری مثل سری آسفالت را ساخته است. این بازی بدون شک شما را مجذوب خویش می کند! داستان بازی بسیار جذاب بوده و شما را به ادامه بازی تشویق می کند. می توانید از انواع تفنگ های مختلف استفاده کرده و بنا به شرایط آن را تغییر دهید. می توانید NOVA Legacy را نیز امتحان کنید.

این بازی با گرافیک عالی در سال 2017 برای اندروید و آیفون عرضه شد اما پس از مدتی از دسترس کاربران خارج شد. می توانید این بازی را از سایت های معتبر دریافت کنید.

 

Modern Combat 4

آفلاین،آنلاین

Modern Combat یکی دیگر از بازی های جذاب و زیبای شرکت گیم لافت است که می تواند شما را تحت تاثیر قرار دهد. گیمپلی و داستان هیجان انگیز بازی آن را به یکی از بهترین بازی های تفنگی اندروید و آیفون تبدیل کرده است. صحنه های هیجان انگیز با حرکت آهسته از جذابیت های Modern combat 4 است.

باورش دشوار است که این بازی در سال 2012 منتشر شده باشد زیرا گرافیک بازی حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد. می توانید بازی Modern Combat 3 و Modern combat 5 و Versus را نیز امتحان کنید.

 

Shadowgun

آفلاین

Shadowgun یک تیرانداز سوم شخص 2011 است که توسط Madfinger Games برای iOS و Android ساخته و منتشر شده است. این بازی با گرافیک عالی و بیش از 6 ساعت گیمپلی ساخته شد. سبک بازی شبیه به سری معروف Gears of War است و در حین بازی باید پشت موانع سنگر گرفته و به دشمنان شلیک کنید. شرکت Madfinger همچنین در حال آماده سازی Shadowgun War Games متمرکز بر گیم پلی PvP است.

 

 

 

چگونه می توان آیفون را هک کرد؟

Apple کنترل شدیدی بر نرم افزار و سخت افزار دارد که نتیجه آن ایجاد یک دستگاه ایمن است. با این حال ، موارد خاصی می توانند امنیت آیفون شما را به خطر بیندازند. بیایید بیشتر به آنها بپردازیم و بفهمیم چه چیزی می تواند بر امنیت آیفون (وتجربه کاربری) شما تأثیر بگذارد:

1-جیلبریک

اگر دستگاه خود را جیلبریک کنید یا یک enterprise developer account اجرا کنید این گزینه را دارید که برنامه ها را خارج از App Store نصب کنید. این ممکن است (ناآگاهانه) باعث ایجاد برنامه های مخربی در آیفون شما شود. خلاصه اینکه هرگز جیلبریک نکنید!

آموزش کامل اینجا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.