بهترین بازی های اندرویدی کودکان

معرفی بهترین بازی ها برای موبایل ، Pc ، پلی و...

بهترین بازی های اندرویدی کودکان

۱۰۵ بازديد
بازی‌هایی که در این مقاله مشاهده می‎کنید، برای کودکان طراحی شده است. بازی‌ها آموزشی، ماجراجویی و… هستند. بازی‌های زیر برای پلتفرم اندروید میباشد و از محتواهای مثبتی ساخته شده‌اند.  هچنین ما مقاله‌های دیگری برای کودکان زیر 5 سال نوشته‌ایم که میتوانید آن را  مشاهده‌ کنید  . بازی‌هایی که در این مقاله مشاهده می‌کنید از منابع مختلفی گردآوری شده است و میتواند تاثیر‌های مثبتی بر کودکانتان بگذارد. به عنوان مثال به نقل از سایت Raise Smart Kid  این نوع بازی‌ها باعث میشوند که تمرینی برای تصمیم‌گیری سریع مغز باشد، سطح ریاضیات و دانش را افزایش دهد و موارد دیگر که میتواند در رشد کودک شما تاثیر مثبتی داشته باشد.

 

بازی SketchBook – draw and paint

بهترین بازی و طراحی برای کودک

SketchBook – draw and paint برنامه‌ای برای طراحی و نقاشی کردن برای افراد مبتدی و حرفه‌ای است. بازی توسط شرکت Autodesk Inc. ساخته شده است. شاید بتوان گفت که این برنامه حرفه‌ای‌ترین برنامه‌ی اندروید، در زمینه‌ی طراحی است که بیش از 10 میلیون بار نصب شده است. برنامه تمامی ابزارهایی که برای دیجیتال آرت می‌خواهد را دارد و برای استفاده‌ی راحتر، هرچه اندازه‌ی صفحه بزرگ‌تر باشد، راحت‌تر می‌توانید با آن کار کنید. برنامه از فرمت psd نیز پشتیبانی می‌کند. در طراحی، همانند Adobe Photoshop می‌توانید از لایه‌های متعددی استفاده کنید.

 

 بازی 0-100 Kids Learn Numbers Game

آمورش شمارش اعداد به کودک شما

بازی به فرزند شما شمارگان 0 تا 100 را آموزش می‌دهد. کودک شما با استفاده از فلش کارت‌ها از طریق برنامه، شماره‌ها را آموزش می‌بیند. بازی دارای تمرین و آزمون است که در یادگیری کودک شما بسیار مؤثر واقع می‌شود. بازی بیش از 200 فلش کارت دارد که با استفاده از سیستم پرسش و پاسخی که دارد، کودک شما مطالب را بهتر آموزش میبیند.

 

 

بازی کودکانه  Art Of Glow

همان‌طور که از تصاویر بازی پیداست با بازی Art Of Glow می‌توانید کار‌های نوری هنری خلق کنید.این بازی یکی از بهترین بازی های نقاشی نوری برای کودکان میباشد که حدود 5 مگابایت ، حجم دارد و توسط شرکت Natenai Ariyatrakool ساخته شده است. ناگفته نماند بازی بیش از 5 میلیون بار دانلود شده است.
ویژگی‌های بازی
– گرافیک پر جزئیات
– انیمیشن رنگی
– گیم پلی روان

 

بهترین بازی اندروید برای کودکان (سرگرمی) My Talking Tom

بازی My Talking Tom یکی از پرطرفدارترین بازی ها است. My Talking Tom به ساخته‌ی شرکت Outfit7 در 135 کشور، بیشترین دانلود را به خود اختصاص داده است. اولین باری که این بازی انتشار شد، بازی به این صورت بود که تنها صدای شمارا تقلید می‌کرد اما با آپدیت‌های بعدی‌ای که منتشر شد، قابلیت‌هایی چون تعویض لباس، مینی‌بازی و امکانات دیگر به بازی اضافه شد.
ویژگی‌های بازی
– لباس تام را عوض کنید.
– از طریق شبکه‌های اجتماعی به دوستانتان متصل شوید.
– به جهان با کسب بلیت سفر کنید
– تام گرسنه، خواب‌آلود و خوشحال می‌شود.

 

 بازی   Jetpack Joyride

بهترین بازی برای کودکان  9 ساله  (اکشن)

بازی Jetpack Joyride  که ساخته‌ی شرکت Halfbrick Studios  میباشد و بیش از 500 میلیون بار دانلود شده است. گیم پلی بازی بسیار ساده است که فقط شما با یک انگشت، بازی را کنترل می‌کنید. شما باید یک مسیر خطی را با استفاده از Jetpack طی کنید که هرچه مسیر بیشتری را سپری می‌کنید، بازی سخت‌تر می‌شود. بازی مناسب کودکان 9 سال به بالا مناسب است.
ویژگی‌ها بازی
– با دستگاه JetPack پرواز کنید.
– مراحل فرعی را برای ارتقاء رتبه‌ی خود تکمیل کنید.
– سکه‌ها را جمع کنید و با آن‌ها خرید کنید.
– با دوستان خود رقابت کنید.

 

 

 بازی First Words for Baby

بهترین بازی اندروید برای یادگیری لغات انگلیسی

یکی از بهترین روش‌هایی که به کودکان می‌توان آموزش داد از طریق تصاویر است که بازی First Words for Baby از طریق فلش کارت به کودک شما اشیاء و لغات انگلیسی را آموزش می‌دهد.
این بازی مناسب خانواده‌ها و بچه‌هایی است که می‌خواهند با یکدیگر بازی کنند و لذت ببرند. بازی به‌قدری راحت است که بچه به‌تنهایی می‌تواند از برنامه استفاده کند.
ویژگی‌های بازی
– عکس‌های رنگی باکیفیت که توجه بچه‌ها را جلب می‌کند
– تلفظ واضح کلمات برای درک راحت کودکان
– انیمیشن‌های زیبا
– برنامه برای آموزش کودکان طراحی‌شده است.

 

 

 

 

با کودکی که چیزی را می دزدد، چطور برخورد کنیم؟

وقتی فرزند 5 ساله تان یک اسباب بازی را از مهدکودک به خانه می آورد یا فرزند 14 ساله تان یک لاک ناخن را از مغازه می دزدد، ناراحت کننده است. دزدی در کودکان برای اکثر والدین نگران کننده است.

یک بار برداشتن اشیا توسط کودک به این معنی نیست که آینده ای پر از جرم و جنایت در انتظار اوست.

یک پاسخ درست از سوی والدین می تواند از تبدیل دزدی در کودکان به یک عادت جلوگیری کند.

اگر فرزندتان چیزی را دزدید، بلافاصله مداخله کنید. از اصول تربیتی برای آموزش غلط بودن دزدی به کودک استفاده کنید.

به او یاد دهید که نباید چیزی که به او تعلق ندارد را بردارد.

کودک در حال دزدی

چرا کودکان دزدی می کنند؟

برداشتن اشیا توسط کودکان پیش دبستانی امری رایج است. در این سن، کودک نمی تواند مفهوم مالکیت اشیا و دزدی را درک کند.

به همین ترتیب، ممکن است چیزی را از فروشگاه بردارند، چون مفهوم پول را نمی فهمند. مفهوم خرید کردن برای آنان معنی ندارد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.