معرفی خاطره انگیز ترین بازی های فوتبالی

معرفی بهترین بازی ها برای موبایل ، Pc ، پلی و...

معرفی خاطره انگیز ترین بازی های فوتبالی

۹۲ بازديد
فوتبال! پدیده ورزشی حساسی است که بی‌شک از باب تعداد طرفدار و مخاطب در سرتاسر این کره‌ی خاکی بی‌رقیب است. تنها با بررسی و مشاهده آمار بینندگان رویداد مهم جام جهانی به ویژه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل که در مرحله گروهی به نوعی رکوردشکنی کرد، می‌توان به اهمیت این مستطیل سبز پی برد. اما به راستی به چه علت این ورزش تا این حد می‌تواند محبوب واقع شود؟ سوالی که تا به حال به شخصه به طور جدی آن طور که باید و شاید به آن فکر نکرده بودم. اما مختصرا در جواب می‌توان گفت که فوتبال نه تنها یک رویداد تاثیرگذار اجتماعی محسوب می‌شود بلکه به معنای واقعی خود زندگی است.

 

 


از این لحاظ که یک مسابقه فوتبال، تمامی حالات مختلف روحی و روانی انسان از جمله شادی، ناراحتی، استرس، پشیمانی، غرور، هیجان و دیگر حالات را به صورت یک بسته‌ی کامل شامل می‌شود. گفتنی است که فوتبال را می‌توان ورزش شگفتی‌ها هم نامید؛ شگفتی‌های باورنکردنی‌ای از جمله کامبک‌های تاریخی و  فراموش‌نشدنی بارسلونا از پاریس سنت ژرمن، لیورپول از میلان، باخت سنگین برزیل از آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴، قهرمانی یونان در جام ملت‌های اروپا ۲۰۰۴، انتقال غیر منتظره نیمار و امباپه به پاریس سنت ژرمن و ایضا عثمان دمبله به بارسلونا و دیگر رویدادهایی که معنای واقعی زیبایی و غیرقابل پیش‌بینی بودن را برای طرفداران فوتبال تداعی کرد. حال ما هم به همین منظور قصد داریم تا در این مقاله به معرفی منتخبی از بهترین بازی‌های فوتبال برای پلتفرم موبایل بپردازیم.

 

بازی ساکر استارز

بازی Soccer Stars یکی از بازی های محبوب در میان کاربران اندرویدی است که در ان شما به صورت آنلاین با یک حریف به صورت اتفاقی و یا با یکی از دوستانتان بازی خواهید کرد. هر تیم دارای ۵ بازیکن است که باید به صورت نوبتی سعی کنند توپ را وارد دروازه رقیب کنند.

این بازی جذاب ساخت کمپانی نام آشنا و معروف Miniclip است که این در حال حاضر یکی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین بازی های آنلاین در میان تمام کاربران گوشی های همراه در سراسر دنیا است.

شما در این بازی با رقیبتان باید مسابقه دهید و سکه جمع کنید که با این سکه ها می توانید وارد بازی در مراحل بالاتر و جذاب تر شوید و یا می توانید از شاپ این بازی خرید انجام دهید.

ویژگی های نسخه رسمی ساکر استارز

امکان بازی کردن آنلاین و آفلاین بازی به صورت چند نفره یا تکی.

گردانه شانس برای بدست آوردن سکه ساکر استارز رایگان

گیم پلی ساده و سرگرم کننده با رابط کاربری روان.

حرکت های جالب توپ در بازی

انجام مسابقات آنلاین در برابر بازیکنی از سراسر جهان.

جمع آوری تیم ها و جام های مختلف در تورنومت های جالب و جذاب.

امکان بازی با دوستان و آشنایان و رقابت به صورت تیمی با یکدیگر.

امکان اضافه کردن دوستان و حریف ها از طریق شبکه های اجتماعی فیسبوک، + Google و غیره.

جمع آوری تیم ها و بازیکنان مختلف برای ساخت تیمی با سلیقه خودتان.

سبکی جدید در بازی های ورزشی آنلاین.

دارای برد رتبه بندی و رقابت بر سر تورنمنت ها.

بازی ساکر استارز در دسته بندی بازی های مسابقه ای و ورزشی می باشد.

بازی ساکر استارز با گرافیک HD چشم ها را مجذوب خود کرده است.

 

FIFA Mobile Soccer

فیفا موبایل 2020 بازی جدید و فوق العاده زیبای فوتبال 2020 از استودیوی معروف ELECTRONIC ARTS  برای دستگاه های اندروید است. در این بازی که حجمی کمتر از 100 مگابایت دارد شما به عنوان یک فرد می بایست به ساخت و مدیریت تیم اختصاصی خود بپردازید و با کارهای مختلف نظیر نشان دادن تاکتیک های مختلف، حمایت از تماشاگران و … ساعت ها خود را سرگرم سازید! بیش از 30 لیگ، 650 تیم واقعی، و 17،000 بازیکنان واقعی در این بازی حضور دارند که تجربه یکی از بهترین بازی های فوتبال را برایتان به ارمغان بیاورند! بر خلاف نسخه های اخیر بازی های فیفا این بار FIFA Mobile Soccer با حجمی معادل 50 مگابایت و بدون نیاز به دیتا عرضه شده و با نصب ان برروی گوشی و یا تبلت اندرویدیتان می توانید در لیگ های مختلف شرکت کنید و به عنوان محبوب ترین و پرطرفدارترین تیم جهان انتخاب شوید! در بازی (FIFA 2020)  FIFA Soccerبرای گوشی تیم نهایی خود را از میان بازیکنان مورد علاقه خود بسازید.

با انتخاب بازیکنان خود از میان بیش از 550 تیم واقعی به فهرست بازیکنان خود عمق بدهید.

بازی FIFA Mobile Soccer شامل انواع حالت های مختلف بازی است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند، به طوری که می توانید با زدن پنالتی مهارت خود را زیاد کنید و یا در مسابقات مختلف شرکت کنید و یکی از زیباترین بازی های اندرویدی را تجربه کنید! بازی علی رغم حجمش کمش به صورت عالی و گرافیکی طراحی شده و در تست ما بدون هیچ مشکلی و تنها با یک اتصال اینترنت اجرا شده است! در ابتدای بازی یک فیلد وجود دارد که باید یک دقیقه ای صبر کنید تا پر شود و وارد محیط بازی شوید ؛ بازی همانند فیفا 15 و 16 به اینترنت نیاز دارد و بدون اینترنت بازی اجرا نمی شود.

 

ویژگی های بازی FIFA Mobile Soccer

ساخت تیم اختصاصی خود با اسم دلخواه

دارا بودن 650 تیم مختلف لیگ برتری

امکان شرکت در لیگ های متفاوت

انجام بازی های دوستانه و لیگ با دیگران

خرید و فروش بازیکن

ساخت استادیوم برای باشگاه

بازی آنلاین فوتبال بصورت واقعی

 

بازی فوتبال پی اس 2020 اندروید

در کنار FIFA Soccer 2020 از محبوب ترین بازی های فوتبالی اندروید هستند که موفق شده اند بسیاری از ویژگی های این بازی ها بر روی کنسول و کامپیوتر را، بر روی گوشی نیز پیاده کنند و تجربه لذت بخشی را برای کاربران به وجود بیاورند. شرکت معروف کونامی که تولیدکننده بازی فوتبال 2020 برای گوشی در آخرین نسخه خود بهترین بازی ممکن را به علاقمندان این دسته ارائه داده است.

بازی های سری PES همیشه به دلیل گرافیک فوق العاده که داشتند بین کاربران شناخته شده بوده اند و نسخه سال 2020 این بازی نیز شما را به هیچ وجه ناامید نمی کند و سازندگان بازی بهترین سطح گرافیکی ممکن را ارائه داده اند. چهره های بازیکنان و حتی مدل موهایشان خیلی سریع طبق آخرین تغییرات آپدیت می شود. پس از عرضه بازی پی اس 2018 و سپس 2019 شاهد عرضه نسخه 2020 این بازی در سایت کونامی بودیم که قصد دارد مثل همیشه فوتبال دوستان را به وجد بیاورد ؛ در این بازی همانند نسخه 2018 و 2019 شما می توانید تیم مورد علاقه خود از باشگاه های مختلف را انتخاب کنید و تجربه یکی از زیباترین و فوق العاده ترین بازیهای ورزشی فوتبال را در دیوایس اندرویدیتان به ارمغان بیاورید.

چند سالی بود که فیفا در دستگاه های اندرویدی جولان می داد، نوبت به پی اس رسیده که دیدیم نسخه 2018 و 2019 با طراحی و ساخت فوق العاده اش نظر کاربران را به سمت خودش جلب کرد و فیفا را تا حدودی پس زد، ببینید نسخه 2020 چه هدف هایی در سر دارد.

یکی دیگر از ویژگی های گیم پلی این بازی، تنوع حرکات آن است که در نهایت منجر به خلق موقعیت بیشتر و به ثمر رساندن گل های جذاب و متنوع می شود. البته این را هم باید گفت که به طور کلی گیم پلی PES 2020 برای کسانی که می خواهند تازه این بازی را شروع کنند کمی سخت است اما در مدت کوتاهی می توانید آن را یاد بگیرید. مثل سایر نسخه های PES در we2020 نیز شما می توانید به صورت انفرادی یا گروهی بازی کنید و یا اینکه در جام های مختلف شرکت کنید.

امکان مدیریت تیم، خرید و فروش بازیکن نیز در eFootball PES 2020 وجود دارد تا تجربه مربیگری و ساخت تیم را هم مثل سال های قبل داشته باشید. جذاب ترین بخش pes20 اندروید اما بدون شک رقابت آنلاین آن است. شما با اتصال به اینترنت می توانید با کاربران از سراسر دنیا مسابقه دهید و مهارت خود را در یک رقابت آنلاین بسنجید.

همچنین یکی از ویژگی های جالبی که به eFootball PES 2020 اضافه شده، بخش Iconic Moment Series است که اگر موفق به پیروزی در آن شوید یکی از اسطوره های فوتبالی (مارادونا به طور مثال) آزاد می شود و می توانید از او در بازی خود استفاده کنید. طراحی فوق العاده بازیکن ها، ترکیب واقعی و به روز تیم ها، حضور ستاره های معروف، گرافیک خیره کننده، کنترلرهای لمسی عالی به همراه کنترل کلاسیک (دکمه ای) ، صداگذاری فوق العاده، طراحی بی نظیر و … همگی ویژگیهایی هستند که باعث میشوند شما نتوانید این بازی فوق العاده را پس بزنید! اگر دارای یک دستگاه اندرویدی هستید همین الان بی چون و چرا سراغ دانلود بازی پی اس 2020 بروید.

ویژگی های پی اس 2020

گرافیک فوق العاده

‏گیم پلی بسیار جذاب

‏امکان رقابت گروهی آنلاین

‏مدیریت تیم مورد علاقه

‏خرید و فروش بازیکنان

‏امکان مربیگری در قالب Master League

‏برگزاری کنفرانس های مطبوعاتی در Master League

‏امکان رقابت در لیگ ها و کاپ های مختلف

صداگذاری خارق العاده (منظور از صداگذاری، گذارشگرها و صدای محیط بازی، مثل تماشاگران است)

گرافیک شگفت انگیز نسخه موبایل PES 2020 که انصافا دست کمی از نسخه اصلی پلی استیشن 4 (PS4) و اکس باکس وان (XBOX ONE) و علی الخصوص رایانه های شخصی (PC) ندارد

امکان تجربه بخش مای کلاب (MyClub) که بهترین بخش آنلاین مجموعه بازی پی اس 2020 نیز محسوب می شود

وجود تورنمنت های آنلاین و برگزاری مسابقات بین دوستان خود (به صورت کاملا آنلاین)

وجود نقل و انتقالات فصلی و امکان بستن قرارداد با بازیکنان سایر تیم ها که همانند شما در بازی حضور دارند

واقعی بودن نام تیم ها، لوگوها، لباس ها (کیت ها)، استادیوم ها و … که با کونامی (Konami) قرارداد بسته اند

گیم پلی بسیار بسیار خارق العاده و جذاب و راحت برای تمامی کسانی که با گوشی موبایل بازی می کنند

امکان وصل کردن دسته برای تجربه بازی!

اگر به فوتبال علاقه دارید، بهتر است ابتدا با 10 قانون برتر و اساسی این بازی برای مبتدیان آشنا شوید. در این مطلب با ده مورد از مهمترین و اساسی ترین قوانین و مقررات فوتبال که در لیگ های فوتبال انگلیس بازی می شود، آشنا می شوید. اگر می خواهید در 5 تا 10 دقیقه، با بازی فوتبال آشنا شوید، این مطلب را از دست ندهید. پس از آن نکاتی برای آموزش فوتبال به سنین پایه آورده شده است که می توانید از آنها برای آموزش این ورزش به فرزندتان استفاده کنید.

در حقیقت فوتبال یکی از محبوب ترین و رقابتی ترین بازی با توپ در فضای باز است.

این بازی طرفداران بسیار زیاد و مختلفی دارد. برخی از مشهورترین بازیکنان در بهترین باشگاه های لیگ برتر بازی می کنند و برخی دیگر روزهای تعطیل یا در اوقات فراغت خود این بازی را بهمراه دوستان خود انجام می دهند.

دانستن این 10 قانون ساده و اساسی، برای تمام دوستداران فوتبال توصیه می شود. این راهنما برای کسانی مناسب است که از بازی و تماشای فوتبال لذت می برند.

فوتبال بازی است که از چابکی، آمادگی جسمانی و مهارت های کافی برای ضربه زدن به توپ استفاده می شود. بازیکنان در هر سطح مهارت و تکنیکی که هستند، باید از این 10 قانون اساسی پیروی کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.