معرفی هیجان انگیز ترین بازی های ماشینی

معرفی بهترین بازی ها برای موبایل ، Pc ، پلی و...

معرفی هیجان انگیز ترین بازی های ماشینی

۹۳ بازديد

ماشین سواری یکی از اولین سبک‌هایی بود که به‌خاطر استفاده درست از قدرت گوشی‌های هوشمند و البته ترکیب خوب کنترل ماشین‌ها و صفحه لمسی توانست به محبوبیت برسد و این محبوبیت هنوز هم ادامه دارد.

در این چند ساله بازی‌ های رانندگی زیادی برای اندروید و iOS منتشر شده‌اند و اگرچه مدت‌هاست که یک بازی ترند از این سبک روی موبایل ندیده‌ایم ولی بازی‌های قدیمی‌تر همچنان آن‌قدر جذابیت دارند که نیازهای مخاطبین را برآورده کنند.

در مقاله پیش‌رو به همین عناوین پرداخته‌ایم و سعی کرده‌ایم بهترین بازی های رانندگی اندروید و iOS را معرفی کنیم. اگر شما هم بازی جذابِ دیگری در این سبک می‌شناسید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

بازی اندرویدی Angry Birds Go

علاقمندان به کنسول بازی پلی استیشن 1 حتما بازی پرطرفدار کراش (Crash) را به خاطر دارند. بازی Angry Birds Go در واقع ترکیبی از بازی کراش و بازی انگری بردز یا پرندگان خشمگین است. در این بازی گیمر باید نقش راننده اتومبیل عجیب و کارتونی یکی از پرنده‌های بازی انگری بردز را ایفا کند و سعی داشته باشد که در طول مسیر از سایر رقبا پیشی گرفته و نهایتا به رتبه اول دست پیدا کند. بازی Angry Birds Go محیطی کارتونی داشته و تجربه‌ای سرگرم کننده را برای گیمر به ارمغان می‌آورد. اگر از علاقمندان به بازی‌های رانندگی و مسابقه‌ای و در عین حال سرگرم کننده و خنده‌دار هستید، بازی Angry Birds Go هم اکنون یکی از بهترین گزینه‌های موجود به شمار می‌رود. دقت داشته باشید که دانلود این بازی جذاب به طور رایگان انجام می‌شود و بازی شامل خریدهای درون برنامه‌ای است.

 



بازی اندرویدی 
Asphalt 8: Airborne

حتی طرفداران سایر سبک‌های بازی‌های موبایلی هم نام بازی آسفالت یا همان Asphalt را شنیده‌اند. این بازی که به طور رایگان عرضه شده گرافیک فوق‌العاده‌ای داشته و هم اکنون یکی از پرطرفدارترین بازی‌های اندرویدی موجود در دنیاست. بازی Asphalt 8: Airborne شامل مراحل مختلف  متنوعی می‌شود. امکان انجام بازی به صورت چند نفر در Asphalt 8: Airborne ارائه شده و چندین چند اتومبیل یا خودروی جذاب به منظور قفل‌گشایی در این بازی موجود هستند که کاربر را به منظور ادامه دادن آن ترغیب می‌کنند. بازی Asphalt 8: Airborne هم اکنون یکی از بهترین بازی‌های سبک رانندگی و مسابقه‌ای موجود برای سیستم عامل اندروید است.

دانلود بازی اندرویدی Asphalt 8: Airborne از گوگل پلی استور:

 



بازی اندرویدی 
Beach Buggy Blitz

بازی اندرویدی Beach Buggy Blitz هم از دیگر بازی‌های اندرویدی است که از نظر سبک و محیط بازی شباهت بسیار زیادی به بازی‌ کراش کنسول پلی استیشن 1 دارد. در این بازی هم با محیطی کارتونی اما سه بعدی مواجه هستید و باید به منظور کسب موفقیت در مسابقه رانندگی مسیرهای عجیبی را طی کنید. بازی Beach Buggy Blitz به طور رایگان قابل دانلود است اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود. توصیه می‌کنیم که اگر از بازی‌های سرگرم کننده و بامزه سبک رانندگی و مسابقه‌ای خوشتان می‌آید، به هیچ وجه از دانلود بازی Beach Buggy Blitz و اجرای آن در دستگاه اندرویدی خود صرف نظر نکنید.

 



بازی اندرویدی 
CSR Racing

بازی اندرویدی CSR Racing بیش از 125 میلیون دانلود را به خود اختصاص داده و یک بازی فوق‌العاده جذاب و با گرافیک بالاست. این بازی که تجربه‌ای بی‌نظیر را در اختیار کاربر قرار می‌دهد شامل یک رویداد جهانی زنده می‌شود که در آن باید گیمرها به رقابت زنده با یکدیگر بپردازند. در این بازی بیش از 95 خودروی بسیار زیبا وجود دارد که گیمر می‌تواند از آن‌ها استفاده کند. در بخش چند نفر این بازی امکان رقابت با سایر گیمرها ارائه شده و در ازای پیروزی کاربر جوایز جالب توجهی را دریافت می‌کند. به طور کلی اگر از طرفداران بازی‌های سبک رانندگی و مسابقه‌ای شبیه به واقعیت هستید، حتما همین حالا بازی CSR Racing را دانلود و در دستگاه خود نصب نمایید.

 



بازی اندرویدی 
Drag Racing

بازی Drag Racing در مقایسه با سایر بازی‌های معرفی شده رابط کاربری کاملا متفاوتی دارد. در این بازی مسابقه‌ای و رانندگی شما کاملا قادر به کنترل مسیر خودرو نیستید و این مسیر در طول مسابقه به طور اتوماتیک طی می‌شود. تنها کاری که شما می‌کنید کنترل پدال گاز، و تعویض دنده است. بازی Drag Racing علیرغم حالت ساده‌تری که برای وضعیت مسابقه به همراه دارد، شامل شخصی‌سازی‌های بسیار متعدد و جذابی می‌شود. شما می‌توانید خودروی خود را شخصی‌سازی کرده و ارتقاء دهید. بازی Drag Racing به طور رایگان در گوگل پلی استور موجود بوده و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

 



بازی اندرویدی 
Driver Speedboat Paradise

 

بازی Driver Speedboat Paradise به سبک مسابقه‌ای و رانندگی است اما گیمر در آن با استفاده از خودرو رانندگی نکرده و با رقیب‌هایش رقابت نمی‌کند. در بازی Driver Speedboat Paradise شما نقش راننده یک جت اسکی را داشته و سبک و محیطی متفاوت را تجربه خواهید کرد. در این بازی شش سبک مسابقه مختلف تعریف شده که هر یک جذابیت منحصر به فرد خود را دارند. در جریان مسابقه باید از مسیرهای پر پیچ و خم آبی عبور کنید. جت اسکی‌های بسیار مختلف و با سرعت و قابلیت کنترل متفاوتی در بازی Driver Speedboat Paradise ارائه شده است. به طور کلی بازی مورد نظر تجربه‌ای کاملا متفاوت از بازی‌های سبک رانندگی و نقش آفرینی را برای گیمر به ارمغان می‌آورد. این بازی به طور رایگان قابل دانلود است اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

 



تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.